Офіційний постачальник екіпірування Олімпійської збірної України
+38 093 1003 044
+38 098 1003 044
+38 050 1003 044
Пн-Пт 9:00-18:00

Історія


Бренд Peak почав свій шлях розвитку в 1989 році, а вже в 1997 році став найбільш відомою торговою маркою в Китаї при капіталізації в 3 мільярди доларів. У 2005 році Peak вийшов на світовий ринок і відразу заявив про себе співпрацею з командами та гравцями NBA і FIBA.

Назву Peak можна розшифрувати як вершина гори.

Дві складові: дизайн і продуктивність, є найважливішими факторами, яких домагається і які постійно удосконалює ТМ "PEAK". Саме вони дали можливість звернути увагу багатьох спортсменів, зірок NBA та міжнародних команд на бренд PEAK і призвести до численних знаків відмінності, в тому числі і "2008 Sports Brand Award".

Слоган «I can play» в повній мірі розкриває дух і напрям руху в розробці, виробництві і просуванні товарів PEAK. Символічно ,що це підтверджує своєю спортивною кар'єрою провідний гравець NBA Джейсон Кід (Jason Kidd), який сімнадцять років безстрашно йшов до своєї тріумфальної перемоги в НБА і досяг її разом з PEAK.

Баскетбольний напрям у структурі бренду – одне з основних, Peak приділяє особливу увагу всьому, що з ним пов'язано: від розробки технологічної екіпіровки, до популяризації і постійної підтримки баскетболу як у себе на Батьківщині, в Китаї, так і в усьому світі. Безліч організованих змагань і спонсорська діяльність дала чудовий для країни і самого бренду результат. Peak виходить на міжнародний ринок завдяки залученню спортсменів - зірок світового масштабу. Сама робота з гравцями NBA говорить про серйозність намірів Peak на світовому ринку спортивної екіпіровки.

На ряду з основним напрямом "Basketball", PEAK активно, а головне - плідно розвиває й інші спортивні напрями в своїх товарах. Підтвердженням цього є ряд домовленостей про співпрацю з футбольними асоціаціями та тенісистами світового масштабу.

Але при такій увазі до спортивного напрямку, фахівці компанії Peak не забувають і про тих людей, які не мають відношення до великого спорту. Саме тому не менш важливим напрямком є повсякденний одяг, взуття та аксесуари. Оптимальний гардероб для роботи, занять спортом або активного відпочинку – все це можна знайти в широкому асортименті ТМ PEAK.

Сьогодні виробничі потужності PEAK дозволяють заповнювати понад 7000 повноцінних магазинів як на внутрішньому ринку так і у всьому світі.

Різноманітність, якість і цінова політика Peak робить цей бренд відмінним вибором для сучасної, динамічної людини, яка любить спорт і досягає в ньому висот.