fb_pixel

тел. гарячої лінії

0800331565

Офіційний постачальник екіпірування Олімпійської збірної України

​​​​​​​

Типи людей на шопінгу

Як вибирати правильні речі, що справді вам пасують, який формат шопінгу обирати залежно від вашого типу характеру та як планувати фінанси.

Шопінг — справа тонка. Комусь подобається годинами проводити в торговельних центрах, вибирати одяг із найкращою подругою чи радити, що обрати половинці. Для когось навіть 30-хвилинний похід за конкретним списком речей — це важко та неприємно. Хтось виділяє кошти залежно від заробітної платні, а хтось витрачає великі суми та не вкладається в місячний бюджет. Від чого це залежить? Від вашого типу характеру. Дізнайтеся від спеціалістів магазину спортивного одягу, як ходити за покупками правильно та який вид шопінгу підходить саме вам.

Типи покупців

​​​​​​​

Відповідно до того, як споживачі обирають товари, а також залежно від мотивів їхніх вчинків, людей поділяють на спільноти з певними особливостями.

1. Функціонали-колективісти. Представники цієї категорії сприймають магазини тільки як місце купівлі необхідних речей. Вони не «вбивають» у ТЦ час, але люблять ходити за покупками компанією.

Функціонали-колективісти — це всього 17% усіх покупців. Переважно чоловіки та жінки 37-39 років, чоловіків 75%, а частка жінок становить 25%. Функціонали-колективісти не люблять витрачати багато часу на дорогу до магазинів, отож шукають щось поблизу від будинку чи місця роботи.

2. Розвідники-колективісти. Так само, як і представники першої групи, люблять відвідувати магазини з кимось. Часто порівнюють товари та вивчають хні характеристики між собою, перш ніж купити річ.

Вони відвідують ТЦ та магазини скоріше задля невимушеного, безтурботного проведення часу. Після трапези в кафе, перегляду прем’єри у кіно та відвідин інших розважальних точок вони можуть зазирнути в магазини одягу, декору тощо. Розвідники-колективісти складають усього 9% серед споживачів. Середній вік представників категорії — 30-35 років.

3. Колективісти-конформісти. До цієї категорії входить не менше 30% покупців. Представники не порівнюють товари між собою, ставляться до походів магазинами як до відпочинку. Схильні до імпульсивних покупок..

4. Функціонали-індивідуалісти. Ця група становить близько 20% споживачів. До неї належать люди, які не схильні до спонтанних покупок. Навіть торговельно-розважальні центри вони відвідують винятково заради покупок. Під час шопінгу не порівнюють характеристики різних товарів, люблять ходити магазинами самостійно.

5. Спонтанні покупці. Категорія з 20% від усіх покупців. Її представники за допомогою шопінгу знімають стрес, частіше не порівнюють товари між собою та схильні до імпульсивних покупок незапланованих товарів.

До складу цієї спільноти входять переважно жінки середнього віку з рівнем прибутків ближче до високого. Часто купують товари, які згодом не використовують або використовують рідко.

6. Альтернативні покупці. Це люди, яких не назвеш економними, але їм водночас не властиво витрачати гроші на непотріб. Зазвичай не женуться за знижками, товари купують за звичайними цінами, але рідко купують щось на емоціях. Роблять покупки, не виходячи за рамки бюджету. Сам шопінг не сприймають як спосіб весело провести час.

7. Шопінг-залежні. Це люди, які при вигляді певного товару не можуть втриматися та не купити його. Існує кілька видів шопінг-залежних:

● «ненажери» — що більше товарів покладуть у кошик, то сильніше розігрується апетит та бажання купити незапланованого;

● колекціонери — збирають помади різних кольорів, парфуми, декор та автомобілі;

● мстиві покупці — цю групу складають переважно жінки. Чоловік-кар’єрист не приділяє достатньо уваги та проводить мало часу разом зі своєю половинкою. Спрацьовує метод компенсації, при цьому до кошика потрапляють товари, які насправді зовсім не потрібні.

● люди, які оплачують товари за гарне пакування.

​​​​​​​

Вдалий VS поганий шопінг

Які помилки заважають насолоджуватися шопінгом та призводять до безглуздих покупок?

1. Ви плутаєте шопінг та відпочинок.

2. Ви хочете не нових речей, а схвалення.

3. Вибираєте не свій розмір, а розмір, який хотіли б, щоб вам підійшов.

4. Шукаєте аналоги речей, які у вас колись були.

Онлайн чи офлайн?

 Повсякденний і спортивний одяг та взуття  PEAK можна придбати як в онлайн-магазині, так і в точках продажу (адреси доступні на сайті). Вирішувати вам — тоді як кортить приміряти річ перед оплатою, онлайн не доводиться стояти в черзі та витрачати час на дорогу до магазину.

Нехай шопінг буде зваженим та вдалим!