fb_pixel

тел. гарячої лінії

0800331565

Офіційний постачальник екіпірування Олімпійської збірної України 2015 - 2023

Як створювали Олімпійську колекцію 2018

Назад у минуле

2018-го року в південнокорейському Пхьончхані (Пхенчхані), на XXIII Зимових Олімпійських іграх Україна завоювала в лижній акробатиці золоту медаль. Розробляла дизайн спортивних костюмів збірної України, купити які можна в інтернет-магазині PEAK Sport, дизайнерка Тетяна Важинська.

Створення форми для українських спортсменів спільно з Міжнародним олімпійським комітетом (МОК) тривало близько року. Результат виправдав очікування: із 7 спортивних команд, які екіпірував PEAK на Олімпіаду в Пхенчхані, форма української збірної виглядала однією з найефектніших.

Бренд є офіційним спонсором та постачальником екіпірування для Олімпійської збірної України з 2015-го року. До цього команди «одягала» російська організація Bosco Sport.

 

Над формою Збірної України 2018-го року PEAK працював в екстреному режимі. Компанія «одягнула» 243 спортсменів у 19 з 20 видів спорту. Для кожного зі змагань розробляли до 50-ти найменувань елементів екіпірування. Ми попросили дизайнерку костюмів для Олімпійських ігор 2018-го року Тетяну Важинську розповісти про деталі клопіткої роботи, а також про «скандал» в українських ЗМІ.

– Скільки часу пішло на розробку колекції від моменту ідеї і до презентації готових виробів?

– Я можу сказати тільки щодо дизайну, тієї частини розробки, якою займалась я. Зайняло багато часу не стільки створення самого дизайну, скільки конференції та обговорення, щоб вирішити, «підходить чи не підходить». Безпосередньо процес створення дизайну займає близько року. Усе починається з ідеї, подачі першої ідеї дизайну, другої, виправлень та перероблень. І після повного затвердження дизайн надсилають у Китай, де його розглядають, пояснюючи, які технології можна використати, що реально реалізувати в плані виробництва, а що ні. Після погоджують колір тканини, із Китаю надсилають приклади тканин, які планується використати тощо. Пізніше виробляють перший «блок» серії продукції та постачають його в Україну. Продукцію тестують на людях, і за результатами надсилають у Китай та виробляють основну частину колекції.  

– Чому ідея взяти за основу принту мотиви картини художника Миколи Трегуба «Церква» так і не була схвалена членами виконкому?

– Це був цікавий задум із досить глибокою концепцією. Виконком повідомив, що підійшло б щось із простішим дизайном, оскільки в дизайні, який створила я, було використано багато кольорів. До того ж, це великі витрати, а ще є люди, яким не подобається це «мелькотіння» різних кольорів. Тому я розробила інший дизайн у вигляді золотого поля з колосками.

– До колекції української Олімпійської збірної 2018 увійшли футболки, спортивні штани, шорти, толстовки, кросівки з олімпійської колекції тощо. Чи були труднощі реалізувати стилізацію колосків пшениці на якомусь із цих елементів екіпірування?

– Насправді з реалізацією цієї ідеї не було великих проблем. Єдине, у нас був обмежений вибір аксесуарів. Нам надіслали вже готові конструкції та схему, у якому місці необхідно розмістити принт. У деяких випадках місце принту можна було вибрати, а в інших потрібно було розмістити лише логотип України у вигляді тексту. Усе диктувалося шаблонами, які ми на той момент мали з китайського боку.

– Звідки це сплутування Андре Тана з Тетяною Важинською як розробника дизайну для олімпійської колекції Пхьончхан? Як ви можете прокоментувати грубий «ляп» із боку українських ЗМІ?

– На відміну від Андре Тана, я не публічне обличчя. Я діяла як частина компанії PEAK. Ну й сама помилка сталася, я гадаю, через те, що попередню колекцію (Олімпійська колекція РІО, — Ред.) розробляв Андре Тан, і про це все знали. Напевне, за інерцією подумали, що Андре Тан розробляв і нову. Звісно ж, ці новини дійшли й до нього самого, він робив коментар — можливо й не один — про те, що не має відношення до цієї колекції. Він говорив про це публічно. Окрім цього, у розмовах із Колчаном (представник PEAK Sport Влад Колчан, — Ред.), Андре Тан згадав, що йому сподобався новий дизайн і він не має жодних претензій. Можна сказати, схвалив. 

 – Як ви загалом можете оцінити досвід роботи? Чи легко й невимушено далася вам співпраця з командою «ПІК-а»? Та чи повторили б ви ще такий досвід у майбутньому?

– Це був дуже незвичайний досвід. Початково я не була дизайнером одягу. Я розробляла графіку, звідки й починалася розробка принту. А ще саме спілкування з Національним українським олімпійським комітетом — для мене було новим проводити для них презентації, аргументувати свої ідеї. Навчитися правильно й логічно доносити свої думки. Звісно, я трохи засмучена через відхилення першої ідеї. Проте друга, як на мене, виявилася також виграшною. Зараз я часто чую позитивні відгуки, що цей принт та дизайн колекції досить популярні в нашій країні. Вважаю, це було досить велике досягнення. Чи змогла б я це повторити? Складне питання. У мене є ідея моєї майбутньої кар’єри. Я не планую зупинятися лише на дизайні принтів чи одягу. Хочу спробувати себе в нових сферах: вебдизайні, дизайні ігор… Думаю, навряд чи я повернулася б до розробки одягу.

Ми дякуємо Тетяні за інтерв’ю та нагадуємо, що в асортименті спортивного бренду PEAK Sport представлені костюми з олімпійської колекції 2018-го року, розроблені Тетяною Важинською, а також форма олімпійської Збірної України 2016. Купити їх можна онлайн та у фізичних магазинах.

​​​​​​​

{360_photo}